MIDSOMMARLUNCH

Har precis avslutat en god midsommarlunch här på jobbet tillsammans med barnen och mina närmsta och bästa kollegor. Ligger på soffan i kontoret med en kaffe bredvid mig och inser att jag har det väldigt bra trots min tandvärk. Att jag får ha det lilla jobbiga nu och njuta av en strulfri vardag. Min älskling hemma är fantastisk, jag har grymma vänner och stora samt små drömmar som gör allt helt perfekt! Får inte glömma min familj som är världsbäst och som jag snart får träffa igen om någon vecka i sthlm. Men, kaffet kallnar nu så det är bäst jag dricker det! Hörs mer ikväll. Då ska jag berätta om miin eftermiddag, snart ska vi iväg... Hej så länge!

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0