MARSTRAND













Marstrand 2011-06-05.

Ja, i söndags besökte vi denna pärla, Marstrand. Vi tog stigen runt ön och jag lärde mig ett nytt ord, klippstig. Efter ett tag började vi leta efter ett bra ställe att picknicka på och hittade det perfekta stället. Det var sjukt varmt och knappt någon vind där vi satt så jag tog av mig till bh då jag glömt bikinin i stan. Fika, korsord och massa pussar senare fortsatte vi runt ön och gick för att köpa glass. Gick upp mot fästningen och runt lite bland de fina husen. Förvånad över alla restauranger som finns där önskade jag att vi kanske hade stannat lite längre, men bussarna hem gick inte jätteofta.

Hoppas det blir fler turer ut dit. Har hört att det flockas människor där under semesterveckorna och att den bästa tiden där är just nu, innan och efter semestern.


thoughts
Postat av: Fina-stina

Vilka somriga bilder! Ser gött ut!

2011-06-06 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0