LATA DAGAR

Så, ledig i tre dagar. Kul att jag sov bort halva första dagen, men så ska det få vara också. Annars ska jag bara lata mig i solen, göra några utflykter och äta god mat. Slappna av som jag vill och tror, men visar sig ofta att jag stressar för att hinna med så mycket som möjligt när jag är ledig.

I eftermiddag blir det en tur till Kungälv, imorgon ut till någon ö och måndag funderar jag på Slottsskogen eller Delsjön. Ska locka med E på picknickar som jag bara älskar så mycket. Att ligga på en filt i gräset någonstans under solen är galet skönt. Korsord ska med, får inte glömma pennan bara.

Nu ska jag packa min väska frågan är bara med vad... Även klä på mig... Hm. Nä jag börjar med kaffe, klurar säkert ut det då! Ha en bra dag!



thoughts
Postat av: anna

Åh så härligt! Här har vi sol och värme också ;)

2011-06-04 @ 16:54:31
Postat av: sotto

Ja men visst är det underbart! Skrev precis hur härlig solen är... Kan inte komma ifrån att jag känner mig som en härligare människa också i solen! Ha det så bra!!

2011-06-04 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0