GUNNEBO SLOTT OCH TRÄDGÅRDAR













Som jag skrev tidigare idag var killen och jag iväg på en utflykt till Gunnebo slott och trädgårdar.
Mycket vackert ställe med vackra omgivningar, om det är kungligt eller inte vet jag inte, jag tror inte det. Orkar faktiskt inte ta reda på det heller, men om du som läser vet kan du ju kommentera och berätta om det! Vi picknickade lite och senare gick vi till fiket och tog oss en kaffe med nybakta bullar. Njöt av värmen i solen, för i skuggan var det kallt idag. Det har varit en supermysig dag bland alla barnfamiljer som också hade hittat dit. Om du inte varit där och har vägarna förbi Göteborg kan du ta en tripp dit. På föreläsningen jag var på i veckan berättade de att slottet har ca 400 000 besökare varje år. Det ni.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0