GÖR MIG PIGG, NÅGON!

Fattar inte detta, jag är konstant trött nu för tiden. Finner ingen energi, inte ens på helgerna. Det är så tråkigt att komma hem från jobbet, äta, sova en kortis (idag tio min) och sedan slappa. Senaste veckan har mina dagar sett ut så. Tråkigt. Jag tror att jag är less på vardagen, vill ha semester någon gång. Göra allt det vi planerar! Funderar på om jag ska bjuda med E på en liten resa någonstans här på västkusten. Röva bort honom lite. Ska knåpa ihop något roligt.

Annars har det inte hänt så mycket, eller jo. På jobbet händer det saker hela tiden, men jag känner inte för att skriva om det just nu. Spar mig till efter studiedagen imorgon, öser ur mig imorgon eftermiddag istället.

Nu ska jag dö lite i soffan.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0