FAST I FLUM RIDE PÅ LISEBERG...

... och vi fick kliva av mitt i banan. När vi kom ner igen sa de att det var ett tekniskt fel och vi kunde efter tio minuter åka igen. Askul är den! Kom inte ihåg hur roligt jag hade det första gången jag åkte. Vi var på Liseberg med min gamla kollega och hennes kille, lite pardejt över det hela. Astrevligt. Gjorde en femkamp som jag vann! Grattis till mig, tack. Satte 10p på första skottet till luftgeväret, galet bra. Fikade och tog en cider på ett kafé också det tokbra. En fantastiskt bra söndag på alla sätt och vis. Även köpt en ny sak/grej... som jag behövde! Ska visa sen.










Så här nice har vi haft det! En underbart bra sommareftermiddag som avslutades med ett besök till ICA där vi träffade på min bästaste killkompis och hans tös. Fick planerat in en grillkväll i sommar hemma hos dem, perfekt! Nu är jag heeelt slut och ska däcka i soffan och killen får pilla i mitt hår. Så skönt.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0