EN BLÅVAL... ELLER EN DAGENS KLÄDER?!










Kunde egentligen varit vad som helst.
Bilden av blåvalen jag hade i mitt huvud stämde absolut inte överens med verkligheten som bestod av mässing och gångjärn och som fanns på naturhistoriska museet. Lite häftigare var det att se den enorma elefanten, den var stooor!

På mig hade jag nästan bara nytt, bland annat mina rosa jeans från Zara, randiga stickade Busnel och favvoväskan från LV. Tyvärr blev sötballerinorna från H&M lite förstörda av regnvattnet då vi gick långt genom stan idag. Får se hur de blir när de torkar, värsta är om de luktar illa... Som tur är kommer förhoppningsvis mina nya skor jag beställde igår till mig i veckan.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0