DÖDANDE HUVUDVÄRK

Helvetes jävla skit dagar rent huvudvärksmässigt. Huvudet dödar mig så jag vill slita av det och kasta det långt bort, men det går ju inte. Så en Ipren senare och lite mat i magen känns det lite lite bättre. Det dunkar dock bakom ögonen hela vägen över huvudet ner till nacken... askonstigt kanske, men så har jag haft i en vecka nu.

Annars har veckan varit bra. Var hela dagen i skogen igår, åt lunch och vilade under några granar. Blev myggbiten av sisådär tusen myggor. Barnen hade bölder idag, tror vi måste köpa in myggnät att ha när barnen vilar i skogen. Har hunnit göra mycket och det ska verkligen bli skönt med en dag ledighet imorgon. Jag jobbar fredag, men tror det blir en kort dag ändå, tydligen inte lika många barn som kommer som de trodde från början.

Läste att det skulle bli fint väder i helgen också, kanon! Ska vila hela helgen och hoppas på att den här huvudvärken släpper någon gång. Skulle gått med killen och en kompis på Liseberg ikväll och sett Petter och September spela, men min huvudvärk satte även stopp för det... Så tråkigt.

Nu blir det mys.



thoughts
Postat av: isa

Usch! Krya på dig nu! Kram

2011-06-01 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0