DET DÄR MED STAVFEL OCH MENINGSBYGGNAD

I de senaste inläggen har jag haft flera stavfel som jag märkt efter jag publicerat dem. Nu är de ändrade, men jag förstår inte hur stavfelen kommer. Antingen är jag stressad när jag skriver eller så har jag fått problem med stavningen nu när jag inte alls skriver lika mycket som när jag pluggade. Vad vet jag, jag vet dock att jag kan skilja mellan å och o, samt e och ä, fast inte alltid tydligen.

Sen tror jag inte att mina meningsbyggnader är de bästa, skulle behöva någon form av byggnadsställning för dem, lite hjälp så jag klarar av att skapa korrekta meningar. Tycker att det är viktigt, men nu för tiden skriver jag så som jag tänker och då blir det som det blir... Ni kanske inte stör er jättemycket på det? Hoppas inte det i alla fall.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0