CHOCKROSA ELLER KNALLBLÅ?




Var en sväng på stan idag i min ensamhet, vilket är så skönt.
Kan gå i mitt eget tempo och kolla i alla butiker jag vill utan att någon drar i mig. Även om sällskapet jag brukar gå med är mycket öppna för de butiker jag vill. Nåväl, kom in på Zara som jag vet har jeans och byxor i härligt knalliga färger. Slutade med dessa två par men jag ska endast behålla ett av dem. Nu är frågan vilka...? Har assvårt att bestämma mig då jag tycker båda är galet snygga. Det lutar åt de rosa, men jag kan inte släppa de blå heller. Vi kan kalla detta för ett i-landsproblem.

Nu ska jag plocka undan saker här hemma, äta lite sen lunch, förbereda middagen och sedan fixa mig själv.



thoughts
Postat av: Saras!

Jag tycker dom rosa! Passar väldigt bra till randigt vitt och svart :) Lycka till!!

2011-06-18 @ 15:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0