BLOMSTERPLOCK










Ja var ju ute efter en hel del blommor att binda kransar med
och jag hade experthjälpen med mig. Jordens mest sötaste fyraåring. Helt fantastiskt envis och tvärsäker på sin sak, en riktig LottapåBråkmakargatantjej. Vi hittade flera buketter och kransar kunde vi binda lite senare innan midsommarlunchen. Vackert väder fick vi också! Efter lite korrespondens från kompisar i Göteborg insåg vi att vi hade tur med vädret, i alla fall under dagen!

Svalkade mig gjorde jag i jeansshorts från H&M, tunt bomullslinne från Topshop och linnekavaj/skjorta från Zara, innan det var dags att byta om till sommarklänning och blomsterkrans!


(Just det! Filmen The King's speech var bra! Humor och allvar i en bra blandning. Se den!)



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0