ÄNTLIGEN FÅR JAG BESÖKET JAG LÄNGTAT EFTER!




Jag är såå glad!
Idag kommer äntligen kära M och hennes kille hit för en härlig soft helg i Gbg. Vi ska göra massor med saker, jag vet faktiskt inte själv vad vi ska göra då det är hon som håller ställningarna. Ska bli kul att leka turist här eftersom jag inte riktigt gjort det än. Jag vill åka Paddan! Även min kille har inte turistat speciellt mycket i Gbg så detta blir superkul!

Ikväll ska E och jag bjuda finparet på trerätters här hemma hos oss och sedan, om vädret tillåter ska vi gå på Liseberg. Men M håller i schemat så vi får se vad som händer.

Bilden ovan är tagen för flera år sedan, sex år om jag inte minns helt fel. Puss på dig söta M!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0