2011-06-28




Solar fötterna vid kanalen i stan. Älskar att ha färg på tånaglarna på sommaren, fint i sandalerna...


Sol och värme, så skönt eller hur?!
Idag har varit galet hett, vi var faktiskt inne med barnen på eftermiddagen för att det skulle bli för mycket sol och värme för dem på en dag. Var ju ute hela förmiddagen också... Dagen har lunkat på bra, men inget paket från UPS. Vad händer kanske ni tänker, men imorgon så. Vågar inte hoppas mer käner jag, men de bad om ursäkt för allt detta. Mja, vi får väl se. Var också hos tandläkaren idag och visdomstanden är så fin så, han tänker inte göra något åt den. Aj aj, ett hål hade jag dock. Hål och jag är 24 år gammal, trodde jag inte. Det ska i alla fall borras i nästa vecka så jag har fina gabbar innan semestern. Wiho! Frågade också om tandblekning, men han sa att mina tänder inte kan bli vitare så det var positivt. Aja, slutbabblat om detta.

Ikväll har jag också pratat med M om skärgårdsresan och vår 50-årsfest som kommer senare i sommar. Vi ska skicka ut inbjudan så var lugn du som kanske känner att du vill komma. Det blir faktiskt personliga inbjudningskort, inget FB-evenemang här inte!

Har också bokat in andra resor i sommar, sådana som är nödvändiga men som blir jobbiga summor ändå. Som den årliga sommarresan upp till Tornedalen och släkten. Ja, den blir i år fast en kort rackare. Bara tre dagar tror jag det blev sammanlagt. Måste ringa morfar och berätta det också...

Imorgon blir det möte vilket jag inte laddat mig så mycket mentalt för, vi får helt enkelt se hur det går. Känner bara att jag personligen vill få ur mig tankar och frustrationen med dem. Imorgon blir det också after work med söta kollegan H. Vart det bär av vet jag inte. Apropå bär, nu mumsar jag körsbär eller bigaråer (vad är skillnaden, vet ej) som är mitt kvällsmål. Så gott och så somrigt!

Nu blir det en kall dusch och sedan hopp i sängen! Blir få inlägg nu också per dag, jag är så trött hela tiden. Ska se vad jag kan göra åt saken. Natti natti!










thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0