2011-06-21

TANDVÄRK!

Fy i helvete vilken tandvärk jag har nu. Ringde tandläkaren idag och fick en tid på tisdag... Får gå hela midsommarhelgen med tandvärk i visdomständerna, kul. På det har jag också pms, perfekt! Skönt att jag ska iväg för då kan jag inte ta ut min irritation på någon annan, typ katten. Tror också att jag fått ur mig mycket redan på jobbet. Eller inte inför barnen men på och kring kollegorna. Hade föräldramöte i eftermiddags och den jag hade mötet med bevisade återigen sin inkompetens och nu också inför våra nya föräldrar som vi får till hösten. Pinsamt, men sant.

Utöver tandvärken har dagen varit bra, går på smärtstillande. Just det. De ringde från UPS nu också, får mina nya skor imorgon eller på torsdag! De skickas från USA nu. Kul! Något roligt.

Usch vad jag låter bitter, men skönt att få skriva av sig. Hörs senare med något fint jag ska visa er!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0