2011-06-20

Trött, tröttare, tröttast. Ledighet snart? Ja tack! Fast nu är jag lite orättvis för trots min trötthet har det varit en bra dag och vi har fått mycket gjort, då har vi inte ens haft planering. Har även haft kul tillsammans med barnen ute i det höstliknande vädret. De älskar vattenpölar! Så fantastiskt att vi kommer att ha ett vattentema nästa läsår.

Imorgon är det föräldramöte för höstens nya barn som jag ska hålla i, på onsdag föreläsning om utomhuspedagogik kopplat till den nya läroplanen för förskolan till sena eftermiddagen/kvällen. Sen måste jag packa midsommarväskan för på torsdag åker vi direkt efter mitt jobb till Halland med killens familj, ska bli såå kul! Just det! På onsdag har vi även midsommarlunch på jobbet med barnen. Synd att det ska åska och ha sig, hade varit mysigt att sitta ute och äta, men det blir inomhus.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och antingen läsa bok eller lösa korsord. Natti natti!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0