2011-06-16

Efter en tung natt var det extra jobbigt att gå upp och ställa sig i duschen, men det gick och upp på cykeln kom jag och precis 07:30 stod jag utanför dörren till jobbet. Pjuh. Stressig start ledde vidare till en stressig dag. Fullt upp på jobbet, rasten blev lite av ett stressmoment också. Nä ingen bra dag. Magen bevisade att min inre stress inte är bra för kroppen. Frågan är hur jag ska lära mig att varva ner? Hur ska jag ta det lugnt på jobbet? Det är ett visst tempo, jag menar inte att jag ska slappa på jobbet, men kunna andas och vara här och nu med barnen. Tror detta får tas upp på nästan storarbetslagsutbildningsdialog. Ja, inget skämt det heter så!

Kom hem i alla fall efter dagen och dog i sängen... sov i nästan tre timmar! Helt otroligt! Nu ska jag snart äta lite godis, väntar på killen som är iväg och köper lite hårda karameller till mig. 

Sammanfattar dagen lite som en zombiedag
som slutar bra... med massa kärlek!







thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0