2011-06-07

Hemma idag...

Fick högst 2 timmar sömn i natt plus galen huvudvärk. Tycker synd om mig själv samtidigt som jag har dåligt samvete, så här kan man ju inte göra. Jag var tvungen, jag hade varit den sämsta pedagogen ever om jag jobbat idag. Har även en långdag idag, skulle slutat 20:30. Om jag endast gått 07:30-15:30 hade det varit lugnt då jag hade kunnat sova på rasten och slappnat av på vilan, men detta fanns inte i min värld.

För att kompensera detta missöde ska jag läsa ut boken om utomhuspedagogik så jag kan komma med något imorgon eller nästa Utvecklingstid arbetslaget har. För att detta ska ske ska jag redovisa den här på bloggen för er som är intresserade.

Fram med kaffet, tända läslampan och läsa.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0