SVART & GULD





Halsband från H&M, skor Tory Burch & kofta T by Alexander Wang.

Svart är enligt mig alltid en hit oavsett årstid. På senaste har jag gått ifrån det svarta med undantag för en klänning jag köpte från COS och bar när N hade födelsedagsfirande i lördags. Detta svarta ska jag återvända till så fort jag får min födelsedagspresent av killen som är just den svarta koftan ovan som jag önskat mig. Kanske blir det svart imorgon då tjejerna och jag ska ut. Skorna från Tory Burch använder jag dagligen, de är så snygga och halsbandet såg jag hade kommit in på H&Ms hemsida och jag antar att det är ett halsband som inte håller i en evighet och är värd sina 79,90 kronor eller vad det kostar. Ska se om jag hittar halsbandet i butik imorgon då vi går en sväng på stan. Vädret ser inte allt för lovande ut måste jag säga, men detta är ju västkusten så allt kan hända och vända varje minut...



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0