SOMMARKVÄLLAR




Bilden är från midsommaraftonskvällen. Underbar vy.

Snart snart snart får även jag fira semester.
Nu har jag nedräkning och endast två arbetsdagar kvar, så skönt! Då kan jag njuta av sommarkvällarna utan att tänka på att jag måste upp och jobba dagen efter. Det blir min första betalda semester och består av fyra veckor plus en dag, för jag är ju ledig på fredag!

På fredag flyger vi upp till Stockholm och ska äta middag med M och E, planen är italienskt på söder fast vi får se hur det slutar. Dock kan det säkert bara bli bra då det är härligt sällskap. Vi ska planera vår gemensamma skärgårdsvistelse och mysa i sommarsolen, i sommarkvällen. Även 50-årsfesten ska planeras vidare och snart får även ni veta mer om den.

Sammanlagt blir det nio dagar uppe hos pappa. De kommer hem tillsammans med mina plastbröder från Egypten på lördag kväll och att få träffa dem igen ska bli väldigt kul. Sist vi träffades var när vi var uppe i Norrbotten och besökte släkten och Ishotellet. Under dessa nio dagar så är de flesta av dagarna uppbokade. Blir träff med underbaraste N (som snart är 25!), kusinen L och hennes T och jag hoppas på att M och P är hemma hos Ms föräldrar. Vi får se, men uppbokat är det som sagt och jag älskar det! Grönan ska hinnas med, liksom lite shopping.

Planerna är stor och små och även planen att lägga mig i tid som jag strävat efter i ett år nu (om inte hela livet...) så jag är pigg imorgon, finns kvar. Då får vi höras mer för nu ska jag och min mätta mage av massa jordgubbar sova!

Ta hand om er där ute!









thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0