SNÄLLA SOLEN KOM FRAM!




Lite i alla fall?
Det ju semester och jag vill gärna ha några fler dagar med sol! Som vi hade det i skärgården. Helt fantastiskt fint väder!

Blev ingen dagens lista igår, är sjuk tror jag. Kunde knappt ta mig upp ur sängen på eftermiddagen och kvällen, illamåendet sitter i även idag. Att sitta framför datorn var inte lockande.

När älsklingen slutat jobbet trotsade jag mig själv (?) och gick för att möta upp honom på jobbet. Vi gick en sväng på "stan" och jag hittade faktiskt en väldigt fin skjortklänning från Twist & Tango i en butik här som inte finns i stan. Kul med sådana egna butiker och inga kedjor. Killen hittade ett par chinos på MQ. Vi var nöjda och gick och fikade, finns en del mysiga fik här i Kungälv. Resten av dagen chillade vi och sov. Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, skönt med sådana dagar det är ju ändå semester! Och lite sol kan väl visa sig...?


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0