REPLAY THE WEEKEND

Mina Lacoste har gått sönder därav mitt nya inköp av dessa sötnosar från Replay, och de var på rea! Fyndade också lite annat som en asfin sommarklänning från Zaras rea.




Över till helgen som var asbra, fick lite av varje känns det som. I fredags träffade jag gamla vänner från Sthlm, gick på Lounges after work som var grymt bra! Att jag missat det är synd, men nu vet jag och dit kommer jag garanterat gå fler gånger (bara varit där senare och senast). Även snällvakterna jobbade vilket var kul! Sedan gick vi vidare hela gänget till Vasastan där jag aldrig varit heller, skönt softställe. När de andra tog med mig till Andra långgatan kände väl jag att jag skulle sluta upp med killen och hans vänner så jag hoppade i taxin och åkte till Port du Soleil. Hade askul hela kvällen och natten, kunde inte haft en bättre fredag.

Lördagen var nästan uppe med tuppen och ingen sömn. Åkte till Kungälv för att hjälpa killens syster att flytta och jösses vad fint de kommer få i det nya stället. Blev galet sugen på att skaffa familj typ nu, direkt, men känner idag att vi ska vänta. Hela familjen hjälpte till så det var kul att träffa alla igen och den här gången samtidigt. Mysfamilj. När vi kom hem till stan gick vi en snabbis runt och hittade asfina kläder till killen. Han är så snygg! Kan inte sluta titta på honom. Kvällen spenderades med hyrfilmer och mys i soffan.

Söndagen var det min tur att fynda lite kläder och skor efter en lång och god frukost hemma. Det är tokmycket folk på stan nu, hårdrockare i helgen och snorisar som spelar någon handbollscup under veckan. Som att det inte är nog med Gothiacup... Aja. Åt en väldigt god lunch på ett ställe mittemot saluhallen, Kungsgatan tror jag det hette, kommer gå tillbaka dit, är sugen på deras andra rätter de har. Kvällen avrundades med Bondespelet, ja det håller i sig. Dessvärre spelade vi inte klart men allt ligger framme så imorgon tar vi upp spelet igen.

Som sagt lite av varje men mycket kärlek, skratt och lycka, Precis som jag vill att mina helger ska vara var denna. Nu kan jag inte slita blicken från killen, ska attackera honom. God natt!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0