PASSANDE VÄDER...

Ja, regnet duggar tätt denna morgon och förmiddag vilket känns rätt så passande då allas våra tankar går till Norge och den tragedi som inträffat. Vi satt framför teven hela eftermiddagen och kvällen igår och följde det som hände samt kollade facebook för uppdateringar från vänner som befinner sig i Oslo och närområdet. Hemskt. Att möta nyheten om antalet döda och skadade i morse gav mig mer rysningar och tårarna rann ner. Hela bussresan från Kungälv in till stan var radion påslagen med ständiga uppdateringar kring antal döda och olika personer som beklagade det inträffade. Mycket också om den man som utfört detta. Helt galet hemskt...


thoughts
Postat av: Melina

Ja det som har hänt är fruktansvärt. Går inte att förstå... Igår på planet hem satt jag och läste i tidningen om allt som hänt men slutade efter en stund för det blev för mkt bara. Ögonen blev tårfyllda och klumpen i magen infann sig. Detta som har hänt är så fruktansvärt sjukt! Jag tänker på alla människor som är drabbade, på alla sätt! De som var på ön, som dog och de som överlevde, på alla närstående till dem..



Kram till dig!

2011-07-25 @ 07:19:01
URL: http://omena.blogg.se/
Postat av: Sotto

Ja går inte riktigt att förstå den sorg alla bär på även om vi försöker. Vet inte hur jag skulle klara av att förlora någon av er... Viktigt att vi berättar för varandra hur vi känner och bekräftar varandra som människor, vi vet aldrig när det kan vara försent. Ta hand om dig vännen! Kram!

2011-07-25 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0