NEDRÄKNING

Nu är det allvar, nedräkningen har börjat. Bara en dag kvar... En! Sedan är det semester. Har verkligen noll energi kvar till jobbet nu för jag tog slut på det sista i början av veckan. Nu är jag bara med barnen och struntar i allt som har med planering, städ eller plock att göra.

Var hos tandläkaren idag på min rast och borrade en tand, jag kände mig helt galen när jag kom tillbaka till jobbet, men galet nöjd då de två besöken jag gjort där, en koll och en borr, kostade mig endast 1000 kronor. Är inte det väldigt billigt?! Får se hur länge lagningen håller...





Funderar på hur jag ska fira semester, kanske tripp till Kungälv, kanske utgång. Något kul vill jag göra, är rätt så sugen på rosé på en uteservering eller hemma, frågan är hur vädret ska bli. Återstår att se.

Efter en lång power nap på eftermiddagen är jag fortfarande ganska så pigg och funderar på att ta en kvällspromenad. Vore skönt att svalka ner sig då det är varmt i lägenheten trots lägre temperatur utomhus. Sen börjar jag sent ímorgon så passande är det.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0