LÅNG RESA

Ja hemskt lång resa som aldrig ville ta slut. Gick upp 04:40, hade då sovit i ca 4,5 timmar, och kom med flygbussen som gick 05:15. Väl framme på Landvetter va det tokmycket folk och hela bussresan fick jag stå upp och hålla i min väska. En positiv överraskning var att vi fick frukost på flyget av SAS vilket jag inte trodde eller visste, det passade mig alldeles utmärkt. På arlanda var jag i ca 4 timmar innan nästa flyg upp mot Kallax och Luleå gick. När jag blev upphämtad trodde jag att vi skulle åka direkt upp hit där vi är nu, men så var det tydligen inte. In till Luleå åkte vi och jag satt mig på ett fik för att vänta på de andra som skulle shoppa. Mer orkar jag inte skriva om utan bara det att dagen inte blev som jag hade tänkt mig den. När vi kom fram till byn fick jag äntligen träffa min pappa och hans fru som väntat länge på oss.




Nu är klockan snart halv tolv och solen lyser så vackert fortfarande. Tydligen är det här uppe man ska spendera sin semester om man vill ha sol och värme, sommaren här har varit jättefin och även i Luleå var det asvarmt hela dagen. Imorgon ska jag åka till mormor och morfar och kanske träffa en kompis som kommer här uppifrån. Vad vi hittar på vet jag inte än, men jag frågade honom om vi kan se på solen från nå bra ställe, han kan sånt. God natt med er alla!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0