BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!

Känns sjukt konstigt att skriva så när det hänt så mycket hemskt internationellt i helgen, men det fick mig att uppskatta besöket av de tre finaste tjejerna otroligt mycket!

Systrarna N och S kom i lördags förmiddag och stannade till söndag eftermiddag. Att bara få vara med dem under en helg är mycket värdefullt och jag inser hur mycket de verkligen betyder för mig! Att få prata med dem länge och inte i telefonen, att se dem och krama dem är fantastiskt. Sen att vi hade en galen kväll och natt gjorde inte helgen sämre. Hade jättekul, verkligen!

Efter en grym förfest hemma hoppade vi i taxin och åkte till Lounge. Bra drag med bra Dj, min vän spelade grym musik. Somnade någon gång mellan fem och sex på morgonen. Tro mig jag va helt körd igår kväll men efter att ha vilat i min killes knä en stund mådde jag mycket bättre.



Under kvällen eller snarare natten när vi väl kom ut struttade jag runt i mina nya klackar från Topshop. Superheta skor, men tyvärr fick jag rätt så ont i mina fötter så ballerinorna var med ut och det blev en del skobyten fram och tillbaka ute.

Jag är även på jakt efter en klänning till bröllopet killen och jag ska på i höst. Tanken är att jag ska ha dessa klackar så jag letar efter en klänning i antingen orange, beige eller grått. Har hittat några alternativ som jag ska försöka pussla ihop senare. Men det är galet svårt att hitta den perfekta klänningen utan att den är vit eller röd... Vi får se hur det går. Längtar även lite lite lite till hösten, speciellt efter samtalet kring hösten igår när vi åt lunch (räksallad från Cappuccino som rekomenderas starkt) som väckte minnen från Uppsalatiden. Hösten där var fantastiskt bra! Kullerstenar, sol och helt underbara färger. Vi får se hur denna Göteborgshöst blir, regn kanske?

Senare kommer en dagens lista och andra små uppdateringar. Tjolahopp!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0