2011-07-29






Dagens klädsel: Tegelröda shorts H&M, vit topp Topshop, skor Replay, väska Louis Vuitton, solglas Mango.

Dagens frisyr: utsläppt.

Dagens låt: endast tystnadens trygghet.

Dagens planer: besöka mormor och morfar, fika.

Dagens vill ha: mer tid, mer tid.

Dagens saknad: möjligheten att vara här uppe längre och oftare...

Dagens drog: m&m's från Arlanda.

Dagens köp: -

Dagens mums: utöver all fika var det vår middag som bestod av välhängd grillad oxfilé från Finland och mandelpotatis. MUMS.

Dagens humör: bättre än igår! Utvilad och glad!

Dagens citat: "Det finns inget originellt i värmen. Men ändå betyder den allt." ur Mons Kallentofts deckare Midvinterblod som jag sträckläser för fullt. Blir till att köpa de andra böckerna när jag kommer hem.

Dagens roligaste: att lyssna till alla berättelser om händelser som inträffat under årens lopp.

Nu ska jag avsluta chatten med killen och krypa ner under täcket och läsa vidare. Har stött på flera olika tänkvärda citat och kanske delar med mig av dem. Älskar att läsa böcker där man minst anar att något riktigt tänkvärt dyker upp, mitt i en mordgåta. Men så är det. God natt alla vänner och bekanta.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0