2011-07-27

DAGENS KLÄDSEL: Jeansshorts H&M, skjorta Twist & Tango, ballerina Tory Burch, väska Louis Vuitton, solglas Mango
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: Sultans of swing - Dire Straits
DAGENS PLANER: tvätta, packa, betala räkningar, gå på stan
DAGENS VILL HA: tid
DAGENS SAKNAD: killen... lär vara så ett tag framöver
DAGENS DROG: Päronsplit
DAGENS KÖP: Vacker klänning från Hope
DAGENS MUMS: Ceasarsallad och päronsplit
DAGENS HUMÖR: glad och lite ledsen... saknar.
DAGENS CITAT: "saknar dig redan älskling"
DAGENS ROLIGASTE: att jag hittade klänningen med stort K!

Det går sådär med min packning... Har kollat vädret på minst tre olika platser för att kunna packa för alla väder. Det är svårt! Hoppas det ger med sig snart för jag måste gå och lägga mig mycket snart. Flygbussen går tidigt, jag ska vara uppe 04:40 enligt min inställning på mobilens alarm. Har typ tusen saker till att göra innan jag kan sova... ändå sitter jag och dagdrömmer nästan.

Nä ta tag i detta nu! Ha det så bra!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0