2011-07-22 (FÖRSTA DAGENS LISTA)

Ni som följer lite olika bloggar har kanske stött på olika listor som flera skriver dagligen. Detta kan tyckas fånigt av vissa men jag har insett att vid återblickar kan man ana mönster hos sig själv som man inte tänker på när listan väl skrivs, men som dyker upp senare. Jag har alltid varit sugen på att se och upptäcka mönster hos mig själv i olika sammanhang så därför tänkte även jag börja med detta. Jag googlade för att hitta lite olika listor men de resultat som låg först såg nästan alla likadana ut. Vad jag inte vill ha med är de negativa, destruktiva "dagens" som finns så som misslyckande (som förövrigt kan vändas till positiva saker senare) för jag vill fokusera på det positiva här och nu då mycket jobbigt inom mig kommer fram på andra mer privata ställen trots denna blogg är ganska så avslöjande. Nog skrivet om detta. Nu kör vi, min första "dagens lista" som jag skriver under dagens datum som är rubriken för denna förhoppningsvis återkommande del. Har även tänkt att addera bilder till klädsel osv. men det tar vi en annan dag. Nu blir det endast lista.

DAGENS KLÄDSEL: slitna jeans från Monki, rosa topp från H&M, skor från Replay, väska från Louis Vuitton, solglas från Mango var tanken... Resultatet blev de tänkta jeansen, vitt linne från Topshop, jacka (Vet inte riktigt tanken med plagget men jag bär det nu när det är varmt som en jacka och i vinter som en kofta?) från H&M och solglasen Mango. Det var så snyggt så jag tror att jag kör på det imorgon också.
DAGENS FRISYR: nytvättat utsläppt (ashärligt!).
DAGENS LÅT: Fråga stjärnorna - Cajsastina Åkerström
DAGENS PLANER: ordna bilderna från Sthlmsresan.
DAGENS VILL HA: färska bär
DAGENS SAKNAD: färska bär
DAGENS DROG: färska bär?
DAGENS KÖP: Sushimiddag
DAGENS MUMS: färska bär!
DAGENS HUMÖR: förväntansfull... Tjejerna kommer imorgon!
DAGENS CITAT: "mjau"
DAGENS ROLIGASTE: se katterna busa tillsammans, mkt underhållande ska ni veta!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0