NATIONALMUSEUM OCH GAMLA STAN

Idag har jag tillsammans med min far och bror varit på Nationalmuseum. Såg fina utställningar och Henrik guidade oss genom allt. När vi sett det mesta var vi hungriga så vi knatade över till Gamla stan och skulle gå på Mårten Trotzig som dessvärre precis hade stängt efter lunchen och skulle förbereda middagen. Tur som vi har ligger det en restaurang tvärs över gatan som var öppen och som har samma ägare så dit gick vi istället. God förrätt och god huvudrätt sen höll jag på att spricka. Nu är jag hemma och ska vila en stund innan jag ska över till Nina för lite häng.

Imorgon går flyget hem igen, alltså hem till Göteborg. Blir så konstigt när hem även är här hos pappa. Den angenäma fördelen med att ha flera hem.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0