LUNCHDATE

Kom precis in från en lunch med Maria nere på byn. Trevligt att ses igen och få prata av sig om allt och ingenting. Inser hur mycket hon betyder och hur lika vi ändå är varandra. Kul. I vår ska vi förhoppningsvis se Ljust & fräscht när den går i Göteborg. Innan dess ska det hinnas med ett besök hos henne och Peter i Skåne. Måste verkligen träffa dem där. Få gå vid havet på stranden och hålla Eric i handen (drömmer mig bort och det kan vi ju göra i Göteborg också). Ska faktiskt redan nu kolla vad tåg kostar ner dit.

Det är sådan energikick att umgås med nära vänner, planera och drömma tillsammans och bara prata vardagliga företeelser och relationer. Jag inser att jag med mitt tänk inte är så annorlunda andra och att mitt beteende inte är onormalt. Vi har alla drömmar och mål att nå, ibland på likande sätt och ibland helt skilda sätt.

Dags att fortsätta läsa i boken. Jag är taggad.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0