2011-08-18

Dagens klädsel: Blåjeans Monki, svart linne, knallrosa blus H&M, skor Converse.

Dagens frisyr: hästsvans varvat med utsläppt.

Dagens låt: Utan dina andetag - Kent. Sorgligt vacker.

Dagens planer: Jobba, läsa.

Dagens vill ha:

Stickad tröja från Topshop.

 

Fann denna goding igår när jag kollade av nätet och funderar starkt på att köpa den när tiden är inne. Snygg nu, i höst, i vinter och i vår.

 

Dagens inspiration (ny): ett barn på jobbet. De kan verkligen inspirera och förundra!

Dagens drog: Frödinge kladdkaka, jag är så sugen! 

Dagens köp: kladdkakan...

Dagens mums: Frukostknäcke, mitt ena mellanmål.

Dagens humör: Något stressad och irriterad över vissa.

Dagens citat: "What I fear I create" hemskt men stämmer i många fall. Eller behöver inte vara hemskt men togs ur ett hemskt sammanhang. Dock tänkvärt!

Dagens roligaste: har inte riktigt haft något skrattanfall och kan inte komma på något roligt så jag får hoppas på att det inträffar något riktigt kul här innan det är dags att sova!

Dagen har varit hektisk med mycket att göra men också tillfällen att göra. Det är jag glad för då jag arbetat med barnens dokumentation som jag vill ska pågå hela tiden, men det är inte alltid det funkar tyvärr.

Nu ska jag läsa i Elle för igår blev det boken!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0