TISDAG OCH HUSRANNSAKAN

Japp precis som att det var måndag igår och jag är väldans trött idag med. Kom hem efter jobbet, läste lite i min bok och somnade rätt så snabbt efter några sidor. Drömde även lite av det jag läste idag, var bland annat med på en husrannsakan.

Skåpet som vi började måla om med grundfärg igår är nu redo efter sin andra omgång grundfärg för den fina vita, sen ska även ramen på glasdörren målas om i delvis svart som vitt. Skåpet köpte vi om jag inte skrev det tidigare i söndags av en kvinna från Blocket, smidig affär med en god säljare, sånt gillar vi!

Nu ska jag rota fram lite pengar och gå och köpa någon god middag för jag antar att det inte bara är jag som är hungrig, killen är ovanligt tyst...

Hej med er så länge!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0