SLITSAM ARBETSTISDAG




Första sommarsemesterkvällen 2011...

Det var några veckor sedan och jag som nu är inne på min andra arbetsvecka efter semestern är typ redan slut. Vill ha fler sådana här kvällar men får kanske (?) vänta till nästa år. Bara att finna sig i det.

Idag har det varit slitsamt på jobbet. Många barn, ingen planering som var bestämt då jag skulle på möte. Mötet var bra och mycket givande. Startar processer nu som är viktiga, inget att vänta på. Hoppas på att morgondagen blir något lugnare trots det faktum att vi har inskolningar... Nåväl jag börjar i alla fall kvart över tio, men jobbar till halv nio så det ger med sig. Det är en föreläsning vi ska gå på som jag hoppas ger mer än den förra vi var på som var katastrofal. Berättar mer om den ifall den var något att ha.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0