SEGT DETTA...

... med att uppdatera.

Men det kommer och det är nu! Förutom jobbet har jag de dagar det varit tyst här gått en långpromenad till Delsjön tillsammans med älsklingen. Promenaden tog ca 50 minuter dit (tror jag?) och kanske 45 hem, jag var riktigt trött när jag var hemma. Killen tog sig även ett dopp i det blå vilket såg sjukt härligt ut!

Igår sov jag länge på eftermiddagen efter jobbet och sedan kollade vi film, Saving Private Ryan. Ikväll är jag ensam hemma och ska bara slappa. Jag har tränat lite, ätit middag och ska nu hoppa i duschen. Även inhandlat lite kläder från H&M som jag hoppas kommer hem till mig fort!

Nä nu ska jag gå... Kanske hörs senare med en dagen lista. Vem vet!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0