SÅDÄR SKÖRD MEN HÄRLIGT SÄLLSKAP!

Nja några svampar såg vi inte till, endast fem stycken typ. Däremot hittade vi paddor, hästar och massa sniglar. Hästarna var trevliga men de andra kunde jag vara utan. Vi tröttnade rätt fort, var inte den bästa skogen att gå i så vi styrde kosen mot IKEA för en sen lunch, köttbullar. Ss kille anslöt liksom hans bror. Fick även köpt nya dricksglas som är två storlekar större än de pyttesmå vi har nu från Kaj Franck, Iittala. Fann också en mycket fin karaff som är i samma blå vackra färg som mina glas. Den påminner om karaffen som finns i samma serie från Iittala, men är något billigare på IKEA. Vackra dricksglas från Iittala tillsammans med karaffen från IKEA blir en fin middagsdukning här framöver.





Den till vänster är Iittlla och den högra från IKEA.

Senare under lördagen låg jag hemma och sov hela eftermiddagen då jag känner mig sjuk i kroppen. Killen kom hem efter sitt jobb och vi åt god middag, fixade klart vitrinskåpet vi köpte i söndags och kollade på två avsnitt av Dexter. Den bästa serien som någonsin gjorts vill jag säga!

Idag blir det en sen frukost, tur på stan där jag ska kolla på en ullkappa och sedan fika med en tjejkompis. Vad mer söndagen har att erbjuda får vi se. Hoppas er blir precis så som ni vill ha den!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0