REGNIGT MIDNATTSLOPP?

Stackars alla satar som ska springa ikväll/natt. Tokblöta kommer ni att bli om det fortsätter såhär och plaskvått på marken, inte kul alls. Förra året satt M och jag på Lilla London och kikade på alla som sprang förbi oss. Vi drack öl och cider och snackade med två heta killar, den snyggaste som idag är min pojkvän faktiskt. Idag blir det mysig hemmakväll och tänker inte bege mig ut i regnet och kika på de dårar som springer.

Jag har i alla fall tagit tag i saken och köpt mig något som ska rädda mig från att bli blöt andra dagar. Något som kommer om några dagar hoppas jag, stod att de senast skulle vara hos mig den 6 september. Hoppas de kommer tidigare. Vad det är visar jag senare.

Med tanke på mina planer för dagen ligger jag ganska så mycket efter. Inte gjort något vettigt egentligen så nu kanske jag ska rappa på lite och välkomna hem killen till ett fräscht hem. Sa faktiskt precis till mig själv att jag måste skärpa mig. Upp och hoppa!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0