PENGUIN



Penguin - Avicii

Js tips som var galet bra! Lyssnar på den nu när jag äter och snart ska göra mig iordning för ikväll blir det vin hos min kollega och en annan tjej. Senare ska vi nog ut men jag får se hur det blir för min del. Känner mig inte supersugen efter igår som blev en hellkväll. Allt kan dock ändras och jag som känner mig själv bäst vet också att jag snabbt kan ändra mig och komma i galet bra stämning. Känns också som att det lite beror på, men vi får se.

Sen kommer den stora frågan om vad jag ska ha på mig, igår fick jag hjälp och det är det bästa med att vara hemma för jag kan dra ut på det så länge, fast det kan också vara dåligt. När jag går iväg är det gjort liksom, behöver inte tänka mer på det. Får jobba mer nu, komma fram till något. Later!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0