NI SOM SA ATT HÖSTEN VAR HÄR HADE FEL!

Så är det! För idag har det varit en alldeles otroligt fin sommardag och nu på eftermiddagen när vi satt ute med barnen och åt mellanmål var det väldigt varmt.

Idag har jag även fått iordning vårt förråd som varit helt kaos med massa leksaker, papper och skräp. Kollegorna är nöjda liksom som jag. Fick också veta igår att vi pedagoger äter gratis hela hösten vilket välkomnas, inga fler matlådor.

Idag känns allt mycket bättre än igår, behövde få ur mig massa tankar, funderingar och framför allt gråt. Firar att det är helg genom att åka till Kungälv där vi ska vara hela helgen. Fick ett sms av en kompis från Stockholm att hon är på väg ner till Göteborg över helgen, hoppas ändå att jag hinner träffa henne!

Nu ska klänningen på och resten av kläderna packas så vi kan bege oss! Ha en bra helg så hörs vi på söndag igen! Puss på er!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0