MYSIGA LÖRDAG

Idag är en sån där mysig lördag. Jag sov länge, killen gick upp till jobbet och jag sov vidare. Vaknade av att åskan dånade ovanför mig, jättehögt lät det. Nu har jag plockat undan lite saker och äter frukost i soffan med Stella bredvid mig, det blev knäckebröd med kalkon, ett stort glas mjölk och två kokta ägg. Det jag hittade i kylen och skafferiet för vi måste storhandla här snart, säkert imorgon. Planerna är att plocka undan lite till, städa, kanske träffa A som flyttar nästa helg och möjligvis en kräftskiva ikväll... fast vi har inga kräftor. Hm. Vi får se hur det blir med den saken.

I helgen ska jag också leta efter två födelsedagspresenter, en till bror och en till plastsyrran. Har ingen aning om vad jag ska köpa, det är jättesvårt när min bror mest bara gillar jakt, vapen och träning och plastsyrran har sin stil som hon känner så väl och som bara hon shoppar till. Vill ju ge något som hon verkligen uppskattar. Nu vet jag att böcker passar henne, men då är ju frågan vilken bok av alla hon vill läsa. Får kanske gå in till Nordstan och titta i lite olika affärer. Nu när jag skrev det så är ju böcker en sån där sak som är ganska lätt att köpa bara man vet inom vilket område, blir nog Akademibokhandeln.

Nu har regnet upphört och jag har ätit upp min mat, det här inlägget tog lite tid att skriva för jag tittar samtidigt på Inside the Actors studio som är så bra! Hej hopp tiden går! Ha det så bra idag så hörs vi senare!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0