MAKE UP STORE/LUKTA GOTTIS



Det har blivit en grej under helgerna
att jag efter duschen smörjer in mig själv i den här goingen från Make up Store som jag fick av Nina i födelsedagspresent. Tack! Kanske för att det känns så lyxig och luktar så himla gott! Holiday Luxury heter den och doftar rabarber, syren och persika. Mumsigt värre!

En superglad nyhet jag fick här för ett tag sedan var att min älskade kille kommer hem och sover här, han tänkte stanna i Kungälv över natten. Det är jag jätteglad över och när han kommer ska vi spela lite tv-spel (helt såld på det) och bara kramas. Jag är lite trött men nu ska jag nog ta tag i disken och plocka undan alla kläder som fått bli rena idag. Blir lätt stökigt i en etta har jag märkt nu varje dag sen jag flyttade in. Hej och hå.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0