LÖRDAGEN VAR OCKSÅ TREVLIG!

Verkligen, jättetrevlig! Var hemma hos H tillsammans med A och hennes vän N (vill inte skriva ut namnen) och drack vin och snackade massa skit hela kvällen. Sedan drog vi in till stan, de gick till ett ställe medan jag mötte upp L och drack vin på Locatelli innan vi gick till Lounge. Det blev en lugn kväll och ganska tidig hemgång, eller tidig och tidig, var väl hemma vid fyra...

Idag har jag haft första arbetsdagen efter semestern och oj vad lugn den blev! Fyra barn och tid till att göra massor! Jag hade även med mig den godaste matlådan någonsin! Ska visa er senare... Alldeles innan jag slutade hann jag med att rita en liten groda som ska hoppa runt och visa barnen vilken månad vi är i för tillfället, en sak att ha i samlingen...

 



Under eftermiddagen har jag hunnit med läsning på balkongen i solen, träning, matlagning och nu slapp. Jag är helt trött i heeela kroppen och lär somna rätt snabbt ikväll. Tror det blir lite filmtittning när killen kommer hem. Antingen Borta med vinden eller Forrest Gump.

Hoppas er måndag har varit bra!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0