KONFLIKTHANTERING OCH KATE MOSS

Hela dagen, bara att förhandla och kommunicera från det att jag vaknar till jag går och lägger mig. Kan vara jobbigt, men gäller att vara med och försöka nå fram till varandra vilket gäller alla relationer. Mina till barnen, kollegorna, chefen och även pojkvän.

Dagen har dock varit bra både på jobbet och hemma. Intensiv dag som dagarna i förra veckan och väl hemma har vi fått upp skåpet och fått in våra fina glas. Ska visa er sen när jag fått en bra bild på det hela. Ikväll har vi sett klart Dexter säsong 5 och väntar nu med spänning på säsong 6 som börjar sändas i USA om cirka en månad. Tjoho!

Imorgon är det studiedag med avslutande kick-off som jag hoppas blir givande för mitt arbetslag. Efter allt som hände i våras vill jag bara att det ska fungera.

Har kollat runt lite på nätet nu och stötte på toksnygga Kate Moss. Hallå, hur het är inte människan?! Galen och galet.




Här är hon för Longchamp f/w 11. Nygift och skitsnygg, antar att hon alltid kommer att vara det... För att jag ska få vara något snygg imorgon bör jag lägga mig i sängen och sova min skönhetssömn. Lång dag som börjar åtta och slutar halv nio på kvällen. Längtar tills alla dessa kvällsmöten är slut och terminen blir lite som den brukar.

Dagens lista får ni imorgon och andra mer spännande uppdateringar... eller inte. Lär vara död. Oj vad positivt detta blev nu, men ledsen. Somnar snart, bara ordbajsar. God natt med er!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0