HEMSKA TORSDAG... BORT!

Den här torsdagen vill jag bara radera ur mitt minne. Började dagen med huvudvärk, varit irriterad på barn och kollegor och jag har verkligen bitit ihop när jag varit med dem, men lite har nog runnit igenom tyvärr och jag har bett om ursäkt för mitt beteende. Värre blir det när jag kommer hem och ska sätta mig och bara chilla... det går inte! Katten gnäller och vill gosa, jag vill sova. Kollar min facebook och blir irriterad över hur det kan komma sig att vissa människor (läs andras ex) fortsätter att hålla sig fast krampaktigt i något som för länge sedan är borta... eller? Skaffa egna vänner? Kanske ska testa att göra något annat än typ försöka kommunicera med vännerna som inte ens är ens egna och aldrig blivit gemensamma. Jag är i alla fall så oerhört glad att mina ex gått vidare och jag fick här om dagen också veta att en ska bli pappa i höst! Grattis till honom säger jag, kommer att gå galant.

Just nu vill jag bara skrika, sova och hoppas att det är fredag när jag vaknar. Fredag med sol, värme och härligt humör!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0