FÅNARNA PÅ FARMEN




Vacker sommarkväll på Hisingen.

Ja i tisdags var vi ute på Hisingen och tävlade med varandra, heeela enheten. Vi var nio lag med cirka 8 personer i varje, tävlingen tog mellan 2 och en halv och tre timmar. Mellanmål, pausdricka och grillmiddag fick vi och alla var nöjda och glada även de som förlorade hårt... vi! Vi vann en tävling av typ 12 stycken. Less var jag just för att vår kommunikation inte var den allra bästa. Jag hade några goa kollegor i mitt lag plus några andra från skolan som var lite special special. Hade även chefen i mitt lag som visade sig vara lika stor tävlingsmänniska som jag. Direkt när vi kom fick vi byta om till en overall som verkligen var bonnig och sedan mingla lite med alla innan det var dags att börja. Vi hade också väldigt tur med vädret som gjorde kvällen kanon! Kul var det och jag rekomenderar de som bor i närheten av Göteborg att samla ihop ett gäng eller varför inte jobbet och ta en eftermiddag/kväll där! Fånarna på Farmen var det!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0