BACK TO BASIC







Några av mina köp från förra helgen.
Allt är från H&M som kommer att användas på jobbet, främst linnena som alltid funkar. Har haft byxorna nästan varje dag i veckan och linnena är redan änvända en vända. Tack till killens far med fru som gav mig det fina presentkortet så jag kunde förnya garderoben en aning! Är superglad!

Hittade även två vita t-shirts till som jag kommer att använda på jobbet och hemma. Det är så bra och funktionellt, inte glömma snyggt heller!

Kom även på idag när det ringde en go vän på telefonen att jag själv måste bli bättre på att höra av mig. Hoppas vi hinner ses nästa helg också. Träffade även min fina kollega på vagnen hem idag, var kul att ses utanför arbetsplatsen och prata om något annat än jobb, inte för att vi alltid snackar jobb på jobbet men ändå.

Idag köpte vi ett nytt tv-spel också som vi nu suttit i flera timmar och spelat. Tiden går fort när man har roligt och ännu fortare när man är med någon man verkligen älskar. Nu vill jag inte att söndagen ska ta slut men det är en rätt dum önskan då jag inte kan förlänga denna dagen. Jag kan bara ta tillvara på de timmar som är kvar. Hej så länge!





thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0