ALL IN ALL NIGHT




Jadå!
Så blev det och vilken kväll då! L lagade middag åt oss som bestod av en supergod linssoppa som jag ska sno recept av direkt, tur är att det blev lite över så den kan jag smaska på idag. Sen drack vi vin, diskuterade, samtalade och lyssnade på grym musik. Ett tips jag fick av J ska jag lägga upp här senare idag, så grymt bra låt. Vid halv ett/ett tog vi vagnen till avenyn och gick på Lounge... vad annars? Men kul var det och Js pojkvän var även där som jag också har träffat ute flera gånger men aldrig kopplat att de är tillsammans. Han är nice och de är ett väldigt fint par! Kom hem och däckade i sängen som tyvärr var tom... Min pojkvän är på svensexa idag som inleddes i Kungälv så han sov där, tråkigt! Saknade honom där varm och go. Men ikväll/natt så ses vi igen, tjoho!

Den här kvällen var det extra svårt att bestämma kläder då jag inte hade en aning om vad jag ville ha på mig. Men det blev skjortan jag fick av killen, jeans, mina gamla härliga klackar, Gucciväskan och nya skinnjackan! Nu är den invigd och förevigt min. Kan ju säga att jackan gjorde det hela supersnyggt!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0