24 GOES... 25!

Yes! Nu är jag 25 år gammal (plus en dag) och har faktiskt ingen panik över det hela. Eller lite, men inget som skakar om mig så jag får huvudvärk... om ni hajjar? Födelsedagen igår spenderades ute i Vaxholm med god lunch, shopping och senare bad på vägen hem igen.

Dagarna här uppe har varit jättebra, fulla med skratt och glädje. Älskar att vara här tillsammans med familj och vänner, utan dem hade jag inte kommit tillbaka hit, faktiskt. Sen är ju shoppingen galet bra och har hittat så mycket fint! Bland annat en superfin jordgubbströja från Marimekko som jag fick i födelsedagspresent igår. Ni ska få se senare...! Presenterna jag fick var superfina och praktiska, bland annat två nya resväskor så jag reser med stil, som en lady eller liknande som pappa sa.

Detta blir en kort uppdatering då jag måste hoppa i duschen och packa för om någon timme åker vi hem till Göteborg igen! Simma lugnt!












thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0