2011-08-27

Dagens klädsel, smink och hår: Grå mjukisbyxor H&M och vit topp H&M. Inget smink och nytvättat hår. Får se om det blir något annat när jag ska gå och möta killen... Kan vara kul för både honom och mig om jag inte ser helt förjävlig ut. Nu när jag skriver blev det konjaksfärgade byxor från H&M, vit t-shirt, skinnjackan från Zara och ballerina från Tory Burch. Plus paraply då det duggade tätt tätt när vi gick till ICA.


Dagens låt: That's the way it is - Celine Dion


Dagens planer
: flera, stora som små men slutar med mys och chill. Lägger dock till hyra film i planerna då tv inte vill visa något bra alls ikväll filmmässigt. Kanske för att det är löningshelg och alla nyrika (?) blir galna och måste spendera sina slantar på... krogen. Galna kanske de först blir när de kommit ut och tagit sig några drinkar eller dricker mängder vin på förfesten. Fast nu kanske jag bara tänker på hur jag själv kan vara. Hihi.

Dagens vill ha: städat och det blev det tillslut. Dammsög och skurade golven, städade också badrummet men resten tar jag en annan dag. Ingen ork och ingen lust, orken kommer väl med lusten gissar jag.

Dagens inspiration: IKEA-katalogen. Vill ha ha ha! Ska köpa en sak till badrummet för förvaring bara jag kommer iväg. Ska träffa Flodis på måndag kanske eftersom det inte blev idag så då kanske jag kan lura med honom dit. Som tack kan han få en köttbulletallrik men vi får se. Även regnet får bli lite inspiration, i alla fall till mitt köp som presenteras nedan.

Dagens drog: cola.

Dagens köp:

 

 

Ett par Hunter Original. Plus middag och godis till ikväll. Var också inne på att köpa något nytt tv-spel då vi precis dammade av mitt PS2 och inte hittade några roliga spel i min samling. Killen hittade dock Hitman som han nu sitter och spelar medans jag kollar IKEAs hemsida och mäter här upp vilken storlek på möbeln vi ska ha till badrummet. Får se hur det blir med det.


Dagens mums: cola, Delicatoboll(ar) och vår middag.

Dagens humör: trött, men glad speciellt efter en kort chat med finaste N. Längtar så otroligt mycket efter henne så jag går av...

Dagens citat: inget vidare smart eller klokt sagt idag

Dagens roligaste: inte skrattat nå vidare mycket idag heller, hoppas det kommer. Fick höra att det är dop om en månad vilket är jättekul. Får se om jag också är bjuden, i sådana fall blir det dagens roligaste tror jag nog!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0