2011-08-25

Dagens klädsel, smink och hår (ny):

 

 

Blå byxor från H&M, svart linne från Monki, rosa tröja från Zara och Converse. Endast lite solpuder annars naturell (orkade inte, för lite tid). Håret hade jag utsläppt och obehandlat, försöker undvika plattång och produkter och tvättar med organiskt schampoo. Jag reder ut och borstar håret med en borste som är gjort av bambu om jag minns rätt och svinborst. Nu känns håret renare än vad det gjorde när jag började med organiskt shampoo. Shampoot innehåller bara naturliga produkter.

 

Dagens låt: Bä bä vita lamm. Barnen sjunger med och det är numera riktigt kul att ha samling!

Dagens planer: jobb och vila. 

Dagens vill ha: bort min huvudvärk...

Dagens inspiration: färger

Dagens drog: ipren, vatten och kaffe för att få bort huvudvärken men den ville inte ge med sig tyvärr.

Dagens köp: ullkappa från Zara. Eller killen köpte den och jag ger honom pengar så jo, ett köp idag blev det!

Dagens mums: tomatsoppa med pasta, blev riktigt gott!

Dagens humör: irriterad, huvudvärk, less men nu känns det bättre.

Dagens citat: Åh jag har så många! "Jag vill mysa med grisen när jag ska sova" bland annat som kommer från en cirka två år gammal pojke. Han är helt otrolig! Min favorit och jag vet att jag inte ska ha någon men jag jobbar med människor, svårt att inte ha en.

Dagens roligaste: se en annan go pojke dansa helt vilt till ingen musik utan helt i sin egen värld. Så underbart kul!



thoughts
Postat av: Anonym

Söt du är då!

2011-08-27 @ 13:21:30
Postat av: e

Kappan är jättefin och hoppas du kan njuta av helgen nu!

2011-08-27 @ 21:31:09
Postat av: SOtto

Tack för det! :) Hoppas ni har det bra också!

2011-08-28 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0