2011-08-19

Dagens klädsel: Nummer ett som bestod av blåjeans från Monki, vitt linne och rosa t-shirt H&M, jacka Adidas, skor Converse. Nummer två som består av ett par andra jeans från Monki, topp H&M, skinnjacka Zara, skor Acne, väska Gucci.

Dagens frisyr: utsläppt och plattat.

Dagens låt: I wanna go - Britney Spears.

Dagens planer: Jobbelliejobba och nu snart AW med H.

Dagens vill ha: en rolig kväll!

Dagens inspiration: min garderob.

Dagens drog: kaffe, hoppas jag inte somnar på Incontro.

Dagens köp: vin antar jag.

Dagens mums: vin här med va. Tjing!

Dagens humör: fredagsglad!

Dagens citat: "Trevlig helg!"

Dagens roligaste: vårat fredagsfniss vi haft konstant hela dagen! Varit en toppendag på jobbet och jag hoppas det fortsätter!

Ikväll blir det som sagt after work med en kollega. Sen får vi se vad som händer. Om någon vän är ute och slirar kanske jag hakar men jag tror inte det... Är astrött och H siktar in sig på en lugn kväll och då får jag också anpassa mig. Passar perfekt! Har ingen aning om vad ni gör ikväll, men ni får gärna tala om det! Hoppas i alla fall att ni har det bra!





thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0